Насловна

Школска 2023/2024. година почиње у петак, 1. септембра, 2023. године. Настава се одвија у преподневној смени у матичној школи и свим издвојеним одељењима. Почетак наставе је у 8 часова.
Колектив школе жели свим ученицима срећну и успешну предстојећу школску годину!
 
У школској 2022/23. години реализован је пројекат Обогаћен једносменски рад у ИО Завлака. Ученици су имали прилику да похађањем различитих модела активности прошире своја знања из доста области. Осликавали су просторије школе, засадили цвеће, обележавали значајне дане и датуме, уживали у спортским, музичким  и фолклорним активностима.
Како је то изгледало, показују нам фотографије пројекта.

 

Похађањем модела Тајна празника у оквиру Обогаћеног једносменског рада ученици су имали прилику да обрађују различите празнике на најмаштовитији начин кроз презентзације, припрему трпезе, осликавање кишобрана и одеће у духу празника, посете храму. Ученици су ојачали сампопоуздање, оспособљени су да квалитетно планирају и управљају својим временом, развили су верску и националну толеранцију.
 
 
 

Похађањем модела Калиграфска ћирилица ученици су се упознали са калиграфијом и практично су извосили вежбе пером, исписивали су клалиграфском ћирилицом народне изреке и умотворине у складу са темама. Ученици су своје радове излагали на приредбама и културним активностима школе.

Прилог

Школа спорта у оквиру пројекта Обогаћен једносменски рад је омиљена изборна активност. Поред забаве и дружења, са ученцима се раде вежбе за корекцију горњег и доњег дела кичменог стуба, вежбе за корекцију доњих екстремитета. 

Прилог

Да је сваки дан посебан показују нам активности модела Сваки дан је посебан у оквиру пројекта Обогаћен једносменски рад. Кроз разне активности (разговор, практичан рад, израду паноа, плаката, календара, бављење истраживачким  радом, извођењем експеримената) ученици су имали прилику да обележавају дане у школској 2022/23. години.
У прилозима су доступни дневници модела.

Похађањем активности у оквиру модела Мала дневна музика ученици су се увели у пебвање а самим тим и развијање слуха, упознали су одлике и изражајне могућности појединих инструмената односно клавира. Слушали су музику прилагођену њиховом узрасту, упознали су се са правилима понашања на концертима.

Прилог

 

Модел Кад се мале руке сложе допринео је да ученици кроз уређење школског ентеријера и еkстеријера развијају сопствене моторичке вештине, креативност, исказују своје идеје. Ученици су оспосбљени да сарађују и уважавају мишљења других и да се повезују са школским протором кроз директан утицај на његоив изглед.

Прилог

Учешћем у активностима модела Осликавање зидова наменским едукативним цртежима ученици су уређивали ентеријер, осликавали учионице, школски хол. Кроз дружење и сарадњу оплемењен је школски простор и учињен пријатнијим и лепим местом за боравак.
Како је то све изгледало, показују нам документа у прилогу.

Похађањем модела Школа тениса ученици су се упознали са основним правилима тениса, научили су основне и напредне тениске ударце, примењивали су научене елементе у игри.

Прилог

Подршка у учењу је модел организованог рада са ученицима који представља могућност да деца, поред редовне наставе, буду у школи још један део дана користећи га на квалитетан и продуктиван начин са циљем да унапреде своја знања и способности. Модел је реализован понедељком,средом и петком у одговарајућим терминима. План и програм рада прецизно су дефинисани за сваки месец тако да прате школско градиво и пружају ученицима могућност да пропуштено градиво надокнаде и затраже помоћ наставника за све недоумице и нејасноће. 
Такође, ученицима се кроз планиране активности у току слободног времена пружа могућност да стекну нова знања и вештине , уз помоћ учитеља и вршњака завршавају домаће задатке,обнављају лекције,вежбају читање,таблицу множења.
У прилогу је доступан дневник активности овог модела.
 
 

Страна 5 од 48